Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Το "νανοπουλόβερ"


Πολλές φορές έχω πεί ότι στο εμπόριο κυκλοφορούν φανταστικά υλικά που κάνουν την ζωή ενός στρατιώτη πιο εύκολη! Ειδικά όταν πρόκειται για διαβίωση στο ύπαιθρο με αντίξοες καιρικές συνθήκες. Αν παρακολουθήσει κάποιος τις εξελίξεις στα υλικά ορειβασίας θα βρει πολλά πράγματα!

Ένα πολύ καλό υλικό μου φάνηκε αυτό που βλέπετε, στην πρώτη  φωτογραφία. Είναι ένα είδος  συνθετικού πουλόβερ για ορειβάτες, αντιανεμικό, υδρόφοβο και θερμομονωτικό. To Nano Puff® Pullover, είναι κατασκευασμένο από υλικό PrimaLoft® One (60 g), που "φουσκώνει" και παγιδεύει αέρα όταν το πουλόβερ είναι ξεδιπλωμένο, ώστε να διατηρείται σταθερή η θερμοκρασία του σώματος. Όταν διπλώνεται, φεύγει όλος ο αέρας, και μπορεί να γίνει τόσο μικρό, που να χωράει στην εξωτερική τσέπη ενός παντελονιού, ή στην τσέπη του τζάκετ, όπως χωράει και συσκευάζεται στην δική του τσέπη στήθους.  

Είναι πολύ μαλακό και ταυτόχρονα πολύ ανθεκτικό. Φοριέται μέσα από χιτώνιο ή τζάκετ, όπως και σαν εξωτερικό ρούχο. Ακόμη και όταν βρέχεται, εξακολουθεί να διατηρεί τη θερμοκρασία σταθερή. Ζυγίζει μόνο 300 γραμμάρια και είναι της εταιρίας Patagonia  Κοστίζει γύρω στα 150$ και έχω την εντύπωση ότι είναι μία πολύ καλή  επένδυση, για όσους ασχολούνται με ...σπόρ! Όχι ότι δεν υπάρχουν και άλλα παρόμοια ή καλύτερα,  είναι όμως μία καλή ιδέα για όσους ενδιαφέρονται.

Τα σχόλια όσων το χρησιμοποιούν, είναι θετικά! Εγώ δεν έτυχε να βρω το ίδιο, αλλά κάτι παρόμοιο. Έχω όμως ίδιας κατασκευής sleeping bag και μπορώ να πω ανεπιφύλακτα ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Κοιμόμουν άνετα σε θερμοκρασίες -23 βαθμούς Κελσίου και όταν το μάζευα γινόταν σε όγκο, λίγο μεγαλύτερο από ένα δίλιτρο χαρτόκουτο γάλακτος με βάρος που δεν ξεπερνούσε τα 1,5 κιλά. Εξοικονόμηση χώρου στο μπέργκιν.


Ανιχνευτής

Πηγή: Patagonia
          Kit up 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας, στα πλαίσια της ευγένειας και της ευπρέπειας.